900  بسته غذایی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد ایلام بین معلولان این استان توزیع شد
900  بسته غذايي به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد ايلام بين معلولان اين استان توزيع شد
به مناسبت دهه پایانی ماه صفر؛

900  بسته غذایی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد ایلام بین معلولان این استان توزیع شد

به مناسبت دهه پاياني ماه صفر  900  بسته غذايي گوشت گرم به همت ستاد فهما در ميان نيازمندان و معلولان تحت حمايت سازمان بهزيستي  استان ايلام توزيع شد
شناسه خبر : 41002 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور»  امروز ( دوم مهر ماه) در حاشیه توزیع این بسته های غذایی به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام گفت:  به مناسبت دهه پایانی  ماه صفر 900  بسته مواد غذایی گوشت گرم در بین معلولان و خانواده های دارای معلول تحت حمایت سازمان بهزیستی با کمک بچه های مساجد توزیع شد.
 
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام، با بیان اینکه این تعداد بسته های غذایی  از سوی خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س)  به استان ارسال شده است افزود : این شانزدهمین مرحله توزیع بسته گوشت گرم است که به همت بچه های مسجدی در مناطق محروم  استان توزیع می شود.

وی در ادامه بیان کرد: با هماهنگی های انجام گرفته این تعداد بسته غذایی در بین معلولان تحت حمایت سازمان بهزیستی در مناطق شهری و روستایی استان توزیع شده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  از حمایت های برنامه  تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ارسال بسته های معیشتی به نقاط مختلف کشور تقدیر کرد.

وی در پایان اظهار کرد: طی این 16 مرحله  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون قریب به 23 هزار بسته در نقاط مختلف استان توزیع شده است.